מהם 5 דרכי התחבורה בלוגיסטיקה

לוגיסטיקה והפצה לעסקים וחברות

לוגיסטיקה והפצה רלוונטית למגוון גדול של עסקים וחברות ובעיקר לעסקים העובדים בתחום הקמעונאות. מכירה של מוצר צריכה להתבצע לאחר כל שלבי השינוע של המוצר ממקום הייצור ועד לצרכן או לחנויות בהן המוצר נמכר. כל תהליך ההפצה של מוצר, צריך להתבצע בפיקוח מלא על מנת שיגיע ליעדו בהתאמה לצרכי הלקוח. היום ניתן לבצע את תהליך ההפצה באמצעות חברה חיצונית ולהפחית בכך הוצאות תפעול של העסק שלכם לטווח הארוך. מערך הלוגיסטיקה של כל מוצר כולל 5 דרכי תחבורה שונות ובמאמר הבא נפרט עליהן ועל אפשרויות ההפצה המוצעות לכם כאן באתר.

דרכי התחבורה לשינוע מוצרים

 1. המשאית

היוצאת ממפעל הייצור לכיוון הנמל הימי או האווירי.

2. אוניית המשא

הנחשבת היום לכלי התחבורה הפופולרי והזול ביותר לשינוע מוצרים.

3.  מטוסי תובלה או מטוסים מסחריים

כיום יש שימוש נרחב במטוסים לצורך שינוע סחורות וחלק מהמטוסים המסחריים משמשים גם כן לשינוע סחורות בכדי לחסוך בעלויות הטיסה.

4.  רכבות המשא

עליהן אפשר להעמיס חומרי גלם ומוצרים בכמויות גדולות.

5. הרכבים

הנוסעים על הכביש ומספקים את המוצרים לצרכנים, לחנויות ולסוכנים השונים.

איזה סוג של שילוח יתאים לכם?

בכדי להבין לעומק את כל הנושא של לוגיסטיקה והפצה של מוצר או חומרי גלם, חשוב להבין מהי התובלה הימית. התובלה הימית המבוססת כאמור על אוניות משא, נחשבת עד היום לכלי התחבורה המוביל ביותר למשלוחים בין לאומיים. עלות של הפעלת תחבורה ימית היא יחסית לא יקרה והיא חלק חשוב היום בכל סחר בין לאומי של חומרי גלם ומוצרים. אם אתם מתלבטים לגבי סוג השילוח של המוצרים שלכם, אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה נסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. אנחנו מחזיקים במרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל, המעניק שירותי לוגיסטיקה מקצועיים לכל סוגי העסקים והחברות. הצוות שלנו מתמחה בהובלה והפצה של מוצרים וחומרי גלם ויכול לאפשר לכם לטפל בכל שינוע של מוצרים או חומרי גלם בצורה הטובה ביותר.

הזמנת שירותי לוגיסטיקה והפצה מקצועיים

על מנת שתוכלו לשנע כל מוצר או חומר גלם המגיע מחו"ל לישראל, אתם צריכים שיהיה לכם ליווי מקצועי של חברת לוגיסטיקה והפצה. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה מלווים מאות לקוחות בכל שנה בתהליכי שינוע אווירי או ימי במטרה לספק את הכלים הטובים ביותר להובלה והפצה של מוצרים וחומרי גלם.