מהי בעצם לוגיסטיקה?

חברות רבות שפועלות היום בשוק מספקות כחלק מהשירות שלהן גם מוצרים פיזיים ללקוחות או חברות, וצריכות לנהל מערך לוגיסטי בהתאם להיקף השירות. יחד עם זאת, חברות רבות אינן בעלות הידע המקצועי הנדרש על מנת לתפעל מערך שכזה והדבר עלול להוביל לכשלים טכניים מיותרים. לכן, אנו נסביר מהי בעצם לוגיסטיקה ומה היתרון בשכירת שירותי לוגיסטיקה עבור החברה שלכם. 

 

מהי לוגיסטיקה?

לוגיסטיקה, או מערך לוגיסטי, הוא בעצם שירות המאפשר תפעול של שינוע מוצרים ממקום למקום, על מנת שינוהל כראוי השירות הכללי לשמו החברה הוקמה. לדוגמא, חברה המספקת מצרכי מזון המיוצרים בארץ אחרת צריכים לוודא שהמערך הלוגיסטי שלהם ידע כיצד להעביר באופן בטוח את המוצרים מהנמל ובאופן שבו יהיה ניתן לעקוב אחר המשלוח וזמני הגעתו. לצד השינוע עצמו, צריך יהיה להעריך באופן נכון את זמני ההגעה וההפצה על מנת למסור מידע מתוארך למזמין המוצרים. 

 

מהו ניהול לוגיסטיקה?

ובכן, היות ולוגיסטיקה דורשת תיאום רב בין גורמים מרובים, כמו גם פעולות שונות המתאמות מחשוב יחד עם שינוע פיזי, נדרש ניהול לוגיסטי מקצועי על מנת לסנכרן יחד את כל הפעולות הללו לכדיי מכונה משומנת אחת טובה ויעילה. לרוב החברה עצמה אינה יודעת כיצד לנהל מערך לוגיסטי כה מסובך, היות והיא מתמקצעת בתחום לשמו החברה הוקמה. לכן, מומלץ לשכור את שירותיה של חברה המבצעת ניהול לוגיסטי ועושה את התפעול למענה. 

מי זקוק לשירותי ניהול לוגיסטיקה?

חשוב לדעת שלא משנה אם החברה שלכם קטנה או גדולה, אם היא זקוקה לתפעול לוגיסטי, היא תזדקק לחברה שתוכל לנהל את הנושא באופן יעיל. היתרון בשכירת החברה היא כי ניתן לייעל בכך את השירות עצמו, שהחברה הקמעונית מספקת, ובכך לייצר לעצמה מוניטין טוב יותר שימשוך עוד לקוחות. לחילופין אם יהיה ניסיון לחסוך בכסף מבחינה לוגיסטית, זה יכול ליצור כשלים שיובילו למוניטין רעוע. 

 

איזו חברה מספקת שירותי לוגיסטיקה?

חברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ היא חברה שעובדת שנים רבות עם חברות גדולות וקטנות ולכן יודעת להתאים את סוג השירות לו אתם זקוקים ביחס לתפעול לוגיסטי יעיל ומהיר. 

 

לסיכום 

התשובה ל-"מהי בעצם לוגיסטיקה?" היא בעצם היעילות שלכם כעסק מפיץ. לכן, כל חברה זקוקה לשירות ניהול לוגיסטי של ביגלוג.