מי זקוק לשירותי ניהול אחסון?

כיום חברות רבות מבינות את החשיבות הטמונה, לא רק באיכות המוצר שהם מספקים, אלא גם בלוגיסטיקה המשולבת בתהליך הייצור והאספקה של המוצר עצמו. למרות זאת, לא להרבה חברות יש הידע המקצועי לנהל מערך לוגיסטי יעיל וניסיון לעשות זאת באופן עצמאי לעיתים יורד בטמיון וגורר השלכות כלכליות כבדות. 

חלק מהלוגיסטיקה הכלולה במערך היא כמובן האחסון התקין וההפצה של המוצרים הללו, ומשם בעצם מתחיל הכול. אז מי בעצם זקוק לשירותי ניהול אחסון ומה השירות כולל?

 

מהו ניהול מלאי מחסן?

חברות המספקות מוצרים פיזיים ללקוחותיהן, לרוב חברות קמעוניות אך לא בהכרח, צריכות מקום בו ניתן לאחסן את המוצרים עד לעת ההפצה ובמחסן זה גם מתנהל המערך הלוגיסטי של הייבוא וההפצה עצמה בהתאם לנקודות הרלוונטיות. אם זה נשמע לכם עמוס, אתם צודקים; ניהול מלאי מחסן דורש סנכרון בין מגוון רחב של גורמים על מנת לתפעל באופן יעיל את כלל המעקב אחר המוצרים והפצתם. 

 

מי צריך שירותי לוגיסטיקה והפצה?

הצורך בשירותי לוגיסטיקה, המאפשרים אחסון והפצה, הוא רלוונטי עבור כל חברה, קטנה או גדולה, אשר משלחת מוצרים פיזיים. לעיתים חברות קטנות מחפשות לחסוך בהוצאות ומתפעלות בעצמן את המערך אך הדבר עלול לגרור עמו כשלים טכניים ואף אובדן של אספקה בתוך, או מחוץ למחסן. 

איפה ניתנים שירותי לוגיסטיקה והפצה?

שירותים מגוונים בתחום הלוגיסטיקה, כגון הפצה, אחסון, ניהול מלאי ועוד ניתן לקבל אצל ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ. חברה זו היא בעלת מוניטין רב שנים במתן שירותים מסוג זה לחברות מכל הסוגים והגדלים. בהתאם לצורך שלכם, היא תוכל להתאים את סוג השירות ואף לייעץ לחברה על מנת לשפר את התהליכים הלוגיסטיים הקיימים בתוכה. 

 

לסיכום 

התשובה לשאלה "מי זקוק לשירותי ניהול אחסון?" היא כמובן כל חברה המספקת מוצרים פיזיים ללקוחותיה. על מנת שעבודה זו תתבצע באופן יסודי, כך שלקוחות החברה יהיו מרוצים מרמת השירות והאספקה, חשוב שהמערך הלוגיסטי יבוצע באופן מקצועי בלבד ולא בהכרח החברה היא בעלת ידע זה. שכירת שירותיה של ביגלוג ומחסניה תאפשר חיסכון כלכלי עצום לטווח הרחוק היות ותפעול יעיל יביא לכדיי שביעות רצון הלקוח כמו גם ייצור מוניטין חיובי, שמעצם הוא יביא לכדי הגדלת מאגר הלקוחות.