יתרונות וחסרונות של שירותי אחסון לעסקים

שירותי אחסנה לעסקים מספקים מענה למגוון רחב של תחומי ייבוא וייצוא והם מאפשרים לשלוט בליקוט המוצרים והסחורות בצורה יעילה באופן דיגיטלי ומתקדם. אם בעבר אחסנה לעסקים התמקדה באחסנה בלבד, היום אפשר להנות משרשרת אספקה מלאה, מרגע הגעת הסחורות לנמלים הימיים או האוויריים בארץ ועד לשלב ההפצה של המוצרים שלכם לצרכנים או לחנויות. השירות מותאם אישית לצרכים שלכם, מה שמאפשר לכם לקבוע מראש תקציב לתקופה מוגדרת ולנהל נכון את ההוצאות שלכם בכל הנוגע לאחסון, ללא צורך בהשכרת מחסן לתקופה ארוכה.

היתרונות המרכזיים שירות אחסון מקצועי

ישנם מספר יתרונות מרכזיים לאחסון עם חברה חיצונית. היתרון המשמעותי ביותר הוא החיסכון שלכם בעלויות אחסון בטווח הקצר והארוך. השכרה של מחסן באופן ישיר מול בעלים של הנכס, כוללת בין היתר תשלום חשמל, ארנונה וברוב המקרים גם הוספת פיקדון וערבויות. כאשר מדובר על אחסון עם חברה חיצונית, אתם משלמים תשלום חודשי קבוע וקובעים מראש את מספר החודשים הדרושים לכם, מבלי לשלם ארנונה על המקום, חשמל או כל הוצאה אחרת. יתרון נוסף הוא ניהול המחסן באמצעים דיגיטליים יעילים ומהירים. במקום שאתם תנהלו את המחסן שלכם או תעסיקו עובד שיעשה זאת, יש לכם חברה המתפעלת את האחסון באמצעות מערכות WMS מתקדמות. מלבד זאת, אתם נהנים משקט תעשייתי לכל תקופת האחסנה ואתם יכולים להמשיך לטפל בענייני העסק שלכם ולהשקיע בו את מיטב זמנכם, מבלי לעסוק בכל הדברים הנוגעים לאחסון, ליקוט או הפצה של הסחורות שלכם.

מה החסרונות של אחסון לעסקים?

אחד החסרונות הבודדים בשירותי אחסנה לעסקים הוא החוסר נגישות שיש לכם למוצר עצמו במידה ואתם גרים או עובדים רחוק מהמחסן. אם אתם רוצים להגיע בעצמכם למחסן וללקט את המוצר, תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי, אך אם המחסן נמצא רחוק מכם, האפשרות המהירה ביותר היא להשתמש בשירותי ההפצה של המחסן. אם אתם מעוניינים לשדרג את העסק שלכם לשלב הבא של אחסון וניהול לוגיסטי, אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה נשמח לעשות זאת עבורכם באמצעות אחד מהמרכזים הלוגיסטיים המתקדמים ביותר בישראל. אנחנו מספקים מעטפת שלמה של שרשרת האספקה הנדרשת לעסקים, עם אחסון מתקדם באמצעים דיגיטליים חדישים בכדי לבצע אחסון וליקוט מהירים של כל מוצר ופריט השייך לעסק שלכם.

אחסנה לעסקים – איך מתחילים?

אם החלטתם להצטרף לשירותי אחסנה לעסקים דרך מרכז לוגיסטי מתקדם, זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה נדאג לאחסן את המוצרים והסחורות שלכם בצורה הטובה ביותר, במחסן ממוזג ונקי שישמור על כל פריט בצורה אופטימלית לפני ההפצה שלו ללקוחות או לחנויות.