סוגי שירות לוגיסטיקה והפצה ומה הם מציעים

זקוקים לשירותי לוגיסטיקה והפצת מוצרים?

אילו סוגי שירות לוגיסטיקה והפצה ומה הם מציעים לבית העסק שלכם? אם יש לכם בית עסק פעיל או שאתם מעוניינים לפתוח בית עסק חדש, כדאי שתכירו את שירותי הלוגיסטיקה המתקדמים ביותר הקיימים היום. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מציעים לכם מגוון רחב של שירותי לוגיסטיקה מתקדמים הכוללים הובלה, אחסנה, ניהול מלאי וגישה מלאה לכל המוצרים שלכם המאוחסנים אצלנו. השירות שלנו ניתן במנוי חודשי או על פי פרויקטים במחיר משתלם במיוחד המאפשר לכם גמישות מלאה בכל שירותי הלוגיסטיקה הדרושים לכם.

איפה ניתן לאחסן מכולות שלמות ומלאות ?

אחד הקשיים של בתי עסק למסחר הוא אחסון כמות גדולה של ציוד, בעיקר כאשר הציוד הוא עונתי ומיועד לחודשים מסויימים בשנה. באמצעות שירות אחסנת מכולות יעיל ומקצועי, אתם יכולים לאחסן כל מוצר שתרצו במחסנים הגדולים שלנו בעיר אשקלון. שירותי אחסנת מכולות מוצעים לכם במחיר הוגן ומותאם לצרכים העסקיים שלכם. אנחנו מתאימים את השירות שלנו על פי התקציב שלכם ומורידים או מוסיפים שירותים בהתאם לדרישות העסקיות.

אחסון וניהול מלאי במערכת WMS

בכדי שתוכלו לשלוט בכמויות ובסוגי המלאי שלכם, אנחנו מציעים לכם שירות מכולות לאחסון הכולל ניהול מלאי במערכת WMS המתקדמת השייכת למערכת הניהול פריוריטי. באמצעות שימוש במערכת WMS למכולות לאחסון, אנחנו מספקים לכם את הנגישות לכל מוצר הנמצא אצלנו במחסן. צוות המחסנאים והמלקטים שלנו יכול לעבוד ביעילות ובמהירות באמצעות המערכת המתקדמות שלנו לניהול מחסן וכך למעשה לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

שירות פריקה של מכולות לבתי עסק וחברות

שירות נוסף שאנחנו מספקים לבתי עסק, ארגונים וחברות הוא שירות לפריקת מכולות. כל מכולה עם ציוד המגיעה לנמלים בארץ, אנחנו יכולים לפרוק אותה עבורכם במחסנים הגדולים שלנו ולקטלג את המוצרים על פי סוגים. שירות פריקת מכולות מאפשר לכם להתמקד בעבודה השוטפת של העסק שלכם ולתת לנו לעשות את העבודה הלוגיסטית הבסיסית הנדרשת לתפעול העסק.

סוגי שירות לוגיסטיקה והפצה ומה הם מציעים בביגלוג

אם אתם רוצים להכיר את כל סוגי שירות לוגיסטיקה והפצה ומה הם מציעים לכם כבית עסק, אנחנו ממליצים לכם לתאם איתנו פגישה אצלכם בבית העסק ולקבל את כל הפרטים הרלוונטים לשירותי הלוגיסטיקה הנדרשים לכם.