איך עובדת לוגיסטיקת מכולות ריקות

שירותי לוגיסטיקה של ריקון מכולות, פועלים במגוון דרכים בכדי להביא את הסחורה שלכם למקום היעד שלה ולהחזיר את המכולות הריקות ליעדן. אם בעבר כל שירות של ריקון מכולה התבצע בנפרד משרשרת האספקה, היום ניתן לבצע את כל שרשרת האספקה באופן אחיד דרך חברה אחת המנהלת את כל התהליך. ריקון מכולות מתבצע בשלבים שונים, כאשר ניתן להוסיף בכל שלב שירותים נוספים הנדרשים לכם, כגון בדיקות איכות של המוצר, הוספת מק"טים על כל מוצר, או אחסון של המוצרים במחסן המנוהל עם מערכות ממוחשבות מתקדמות.

איך מעבירים מכולה ריקה לנמל?

אם הריקון של המכולה מתבצע במחסן או במפעל שלכם ואתם צריכים להחזיר אותה לנמל, יש לכם אפשרות להזמין שירותי הובלת מכולות אל נמל אשדוד או נמל חיפה. השירות מתבצע על גבי משאיות מתקדמות וחדישות המיועדות להובלה של מכולות סטנדרטיות. אם המכולה שלכם נמצאת בנמל חיפה או נמל אשדוד, תוכלו להזמין שירותי הובלה למכולה, כולל החזרה שלה לאחר הפירוק ישירות לנמל הימי הרלוונטי.

מי מבצע את התהליך הלוגיסטי למכולות?

כל תהליך לוגיסטי הכולל ריקון מכולות והחזרתן לנמלי הים בישראל, מתבצע דרך חברת לוגיסטיקה המספקת את כל שרשרת האספקה של סחורות המגיעות לנמלי הים בישראל. אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתנהל עבורם את כל שרשרת האספקה או רק חלק ממנה, אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה נשמח לעשות זאת עבורכם. עם המרכז הלוגיסטי המתקדם שלנו וצוות מיומן ומקצועי, אנחנו יכולים לספק לכם את השירות הטוב ביותר עבור המכולות שלכם המגיעות לנמלי הים בישראל. צי המשאיות שלנו מספק מענה למאות חברות ובתי עסק ברחבי הארץ, והוא בעל יכולות הובלה מתקדמות המאפשרות להוביל מגוון גדול של סחורות, ממוצרי מזון ומשקאות ועד לחומרי גלם ומוצרי חשמל ואופנה.

כמה עולים שירותי ריקון מכולות?

המחיר לשירותים מקצועיים לריקון של מכולות והחזרתן לנמלי הים, תלוי במידה רבה בסוג הסחורה, בכמות שלה ובמרחק של בית העסק שלכם לנמל הים הרלוונטי. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לשירותי ריקון מכולות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אלינו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה נספק לכם הצעת מחיר שלא תרצו לסרב לה.