מהי הדרך המהירה ביותר להעביר סחורות

הובלת סחורה בינלאומית בדרכים יעילים

אם אתם מעוניינים להעביר את הסחורה שלכם ממקום אחד לאחר בתוך הארץ או מחו"ל לישראל, כדאי שתכירו את הדרכים המהירות ביותר לתהליך הובלת סחורה. הובלת הסחורה שלכם יכולה להתבצע באמצעות משאיות, אוניות משא, רכבות ומטוסי תובלה. הדרך הכי מהירה להעביר סחורות ממקום למקום תהיה מותאמת למיקום הסחורה ולמטרות שלכם. בהמשך המאמר נפרט על דרכי השינוע המהירות ביותר ועל דרכי השינוע המשתלמות ביותר מבחינת עלות.

שינוע מהיר של סחורות בארץ ומחו"ל

כאשר אנחנו מתייחסים לנושא העברת סחורות, אנחנו צריכים לקבוע קודם כל מאיפה הסחורה מגיעה. אם הסחורה שלכם מגיעה מחו"ל, אז אתם צריכים לבצע תובלה בינלאומית של סחורות. תובלה בינלאומית המהירה ביותר הקיימת היום היא התובלה האווירית. אתם שולחים את הסחורות שלכם מהיצרן בחו"ל דרך מטוסי תובלה או מטוסים מסחריים לישראל ומקבלים את המוצר בארץ לאחר שהוא מגיע לנמל הימי. במידה ומדובר על שינוע הסחורות בתוך ישראל, אתם יכולים להשתמש בשירותי לוגיסטיקה ואחסון מקצועיים, הכוללים גם הפצה של המוצרים שלכם למקום היעד באמצעות ליקוט מקצועי במרכז הלוגיסטי והובלה של המוצרים על גבי משאיות מתקדמות וזו למעשה הדרך המהירה ביותר לביצוע התובלה בתוך ישראל.

האם שינוע אווירי הוא המשתלם ביותר?

כפי שציינו, כאשר מדובר על תובלה בינלאומית הובלת סחורה באמצעות מטוסי תובלה ומטוסים מסחריים (גם מטוסים להובלת נוסעים) היא המהירה ביותר הקיימת היום. השאלה היא האם זו הדרך הכי משתלמת? התשובה היא לא! הדרך הכי משתלמת להובלה בינלאומית של סחורות היא תובלה ימית, על גבי אוניות משא. זמן העברת הסחורות הוא ארוך יותר לעומת מטוסים, אך עם זאת זול בצורה משמעותית ברוב המקרים מתובלה אווירית. האם אפשר למצוא תובלה אווירית זולה? תלוי בכמות הסחורות ומקור השילוח. דרך נמלי תעופה המספקים טיסות רבות להעברת סחורות, ניתן למצוא דרכי תובלה זולים במקרים מסויימים ולעיתים הם יהיו על בסיס הובלה במטוסים מסחריים רגילים.

הזמנת שירותים מקצועיים של הובלת סחורה

על מנת שתוכלו לבצע הובלת סחורה בינלאומית או מקומית בצורה יעילה ומהירה, אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה מציעים לכם את שירותי התובלה והלוגיסטיקה המקצועיים שלנו, המבוססים על מרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל המאפשר אחסון של הסחורה המגיעה לארץ, ליקוט של מוצרים ספציפיים והפצה שלהם ברחבי הארץ.