מי משתמש בשירותי אחסון לוגיסטים

מחפשים מחסן להשכרה לציוד שלכם? 

במקום לשכור מקום במחיר יקר ולאחסן בו ציוד, היום אפשר להשתמש באחסון לוגיסטי מתקדם. מי משתמש בשירותי אחסון לוגיסטים? למעשה, כל בית עסק, חברה, ארגון ורשתות גדולות משתמשות היום בשירותי האחסון הלוגיסטיים כאשר רוב האחסון הלוגיסטי היום הוא ממוחשב. אצלנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ אתם מקבלים את כל השירותים מ-א' עד ת' הכוללים הובלה של הציוד שלכם מנמלי הים או נמלי התעופה ברחבי הארץ למחסנים שלנו באשקלון וניהול המלאי שלכם באמצעות מערכת WMS מתקדמת.

אילו מוצרים וציוד ניתן לאחסן במחסנים? 

השירות שלנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מתאים למגוון רחב של חברות, ארגונים ובתי עסק. אנחנו מספקים ללקוחותינו מכל רחבי הארץ אחסון תעשייתי לחלקי חילוף, מוצרי מתכת וחומרי גלם תעשייתיים. אם המחסנים שלכם מלאים או שאתם זקוקים למחסן מסודר וממוחשב, אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ הכתובת שלכם לכם סוג של אחסון תעשייתי.

הצטרפות לשירותי האחסון המתקדמים ביותר בישראל!

שירות אחסון מקצועי יכול לסייע לכם להתרחב בצורה משמעותית הן ביכולות המסחר שלכם והן ביכולות ההפצה ללקוחות ולגורמים עסקיים. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מביאים אתכם לשיא הטכנולוגיה של שירותי אחסון ממוחשבים המאפשרים לכם גישה לכל מוצר ולכל חלק המאוחסן אצלנו. על מנת שתוכלו להצטרף לשירותי אחסון מתקדמים וממוחשבים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אלינו למספר הטלפון המופיע כאן באתר ולהצטרף לאחד השירותים האיכותיים ביותר לבתי עסק ולמפעלים.

מהי העלות  לאחסנת ציוד לטווח הארוך?

התמחור של אחסנת ציוד לטווח הארוך תלוי בכמה גורמים כגון סוג הציוד, גודל הציוד ודרישות האחסון שלו כמו אחסנה בקירור או אחסנה בצורות אחרות. על מנת לקבל מאיתנו תמחור מדוייק לשירותי אחסון לעסקים, אנחנו נשמח לפגוש אתכם בבית העסק שלכם או לקבוע איתכם שיחת זום ביום ובשעה המתאימים לכם. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מציעים שירותי אחסון לעסקים בעלות הוגנת ומשתלמת במיוחד הלוקחת בשקלול את כל השירותים הלוגיסטיים הנדרשים לכם.

מי משתמש בשירותי אחסון לוגיסטים של חברת ביגלוג?

אם אתם רוצים לדעת מי משתמש בשירותי אחסון לוגיסטים של החברה שלנו, אתם יכולים לראות אותם בקטגוריה "לקוחות" כאן באתר. בין הלקוחות שלנו אפשר למצוא את הרשת הגדולה "אושר עד" ואת חברת "פילטונה" הותיקה.