השכרת מכולה לאחסון מחיר

השכרת מכולה לאחסון – פתרון מושלם לעסקים וחברות קמעוניות

חברות ועסקים רבים בעולם ובארץ משתמשים בשירות השכרת מכולה לאחסון מחיר השירות הזה משתלם מאוד מעבר להיותו שירות חשוב שמאפשר לעסקים קטנים או קמעוניים לאחסן כמויות תכולה רבות ועל בסיס קבוע או משתנה הוא חשוב מאוד ויש לו השפעות מרחיקות לכת על עלויות, תפעול והסתכלות עתידית של כמויות ומלאי.

השכרת מכולה לאחסון – יתרונות

אחד היתרונות הכי גדולים של שירות השכרת מכולה לאחסון זו היכולת באמת לאחסן תכולה רבה ובכך גם לשמר מחיר כדי שיהיה תחרותי יותר, קמעונאים רבים רוכשים תכולה רבה מראש, לפעמים אפילו רגע לפני עליית מחירים גדולה ובכך ובאופן מודע הם יכולים לשלוט בצורה טובה יותר על המחיר הסופי ללקוח, שליטה ברווחים שיתקבלו מהתכולה עצמה ושליטה בכלל בכמויות, והשיטות האלה כמובן מתאימות לתכולת מזון, ריהוט , מוצרי חשמל וכמעט כל סוגי התכולה שבה עלולים להיות שינויי מחיר צפויים בעקבות דרישה מוגברת , פעילות שילוח עולמית משתנה , סגרים ועוד.

לסיכום

כל חברה עסקית או קמעונאית שמחזיקה מכולה לאחסון ציוד יכולה היום לנטר באופן מלא כמויות, דרישה, ולמעשה גם לפרוק את המכולה בצורה הדרגתית בהתאם לדרישה, כך לדוגמא חנות רהיטים שמחזיקה מכולה לאחסון ציוד יכולה לשלוט בצורה ממוחשבת בכמויות הריהוט המאוחסנות במכולה, ומכאן יכולה לנבא בצורה טובה יותר מתי תתבצע אספקה, מתי תיגמר התכולה ובהתאם לנתונים האלה כבר להיערך ולהזמין מראש תכולה נוספת – עצם היכולת להזמין מראש מבלי להיגרר לעלויות שילוח מהיר משפרות גם את יכולת התימחור ושמפרות את כל תהליך שרשרת האספקה- ממש עד לשלב האספקה ללקוח הסופי ואין מה לדאוג יש לנו מגוון מכולות אחסון להשכרה.

השכרת מכולה לאחסון מחיר ?

בואו נדבר רגע על עלויות ! מכולה לאחסון ציוד זה סוג שירות שבאמת חוסך לעסקים המון כסף, היכולת לאחסן בצורה מרוחקת או קרובה תכולה רבה תוך צמצום עלויות נלוות של אחזקת מחסן, עלויות שמירה ועלויות מיסים נוספות שקשורות לשטח המחסן היא נהדרת עבור עסקים רבים, שירות השכרת מכולות לאחסון – מחיר שווה שבהסתכלות רחבה נותן לעסקים רבים יתרונות עסקיים ויוצר תחרות מחירים נכונה ומושכלת.

ביגלוג לוגיסטיקה מתמחה במתן שירות מכולות אחסון להשכרה, אצלנו תוכלו ממש לבחור את סוג המכולה נדרשת בהתאמה לסוג התכולה שתאוחסן בה – צרו קשר ונשמח להיפגש