מדוע אחסון לוגיסטי חשוב

 זקוקים לשירות אחסון מקצועי? 

אם אתם רוצים לדעת מדוע אחסון לוגיסטי חשוב, כדאי שתיקחו לדוגמא את כל הרשתות למסחר הגדולות היום הפועלות עם מגוון רכבי תובלה ומחסנים ממוחשבים לניהול מלאי וניהול תפוצה. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מציעים לכם שירות ייחודי ומתקדם הכולל אחסון של הציוד שלכם במחסן ממוחשב וניהול המלאי שלכם באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. השירות המקצועי שלנו מאפשר לכם נגישות מלאה לכל הציוד שלכם 24/7 דרך מערכות מידע מהטובות בעולם.

ניהול מלאי עם מהנדסי תעשייה וניהול

היום המחסנאים החדשים הם גם בעלי מקצועות מבוקשים ביותר כמו מהנדסי תעשייה וניהול והנדסאים עם התמחות במערכות מידע. אחסון סחורה עבר כברת ב-3 העשורים האחרונים והיום הוא כבר שייך להיי טק ולא ללואו טק. עם שימוש במערכות WMS מתקדמות, ניתן לבצע אחסון סחורה ולנהל אותה דרך המחשב האישי, הטאבלט או הסמארטפון שלכם. אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מציעים לכם את שיא הטכנולוגיה של ניהול מחסנים וציוד ומאפשרים לכם לייעל כל תהליך אחסנה ותפוצה ללקוחות ולגורמים עסקיים.

אחסון על גבי מכולות ומדפים במרכז לוגיסטי

צריכים לאחסן ציוד ממכולה ולא יודעים איך לעשות את זה? אנחנו בחברת ביגלוג לוגיסטיקה בע"מ מציעים לכם  מכולה לאחסון ציוד או אחסון במדפים בשיטות מתקדמות ויעילות לניהול מלאי. באמצעות מכולה לאחסון ציוד ניתן לאחסן כמויות גדולות של ציוד במקום אחד שלכם. אחסנה במדפים לעומת זאת מאפשרת לכם לאחסן ציוד מגוון במחסנים שלנו ולקבל גישה למאגר הציוד שלכם.

 

קביעת פגישה עם הצוות שלנו לניהול אחסנה ומלאי

קיבלתם החלטה להצטרף לשירות אחסנה לעסקים שלנו? זה הרגע לקבוע איתנו פגישה במשרדים או בבית העסק שלכם. אנחנו נשמח לספק לכם תמחור מדוייק לאחסנה לעסקים המותאם במיוחד לצרכים העסקיים שלכם. הצוות שלנו כולל מומחים בתחום האחסנה אשר יובילו אתכם לשיא הטכנולוגיה של אחסון לוגיסטי ממוחשב.

חברת ביגלוג לוגיסטיקה מסבירה מדוע אחסון לוגיסטי חשוב

אז מדוע אחסון לוגיסטי חשוב גם לכם? אם יש לכם ציוד המאוחסן בצורה לא מאורגנת המקשה עליכם את ניהול המלאי והתפוצה שלו, אנחנו ממליצים לכם להצטרף לשירותים המקצועיים שלנו כבר עכשיו.