הובלת מכולות עם מנוף

הובלת מכולות עם מנוף – הובלות שדורשות כלים מתאימים

הובלת מכולות עם מנוף נעשות כבר שנים רבות בכל העולם, הדרישה החשובה הזו נולדה מתוך צורך חשוב של הובלות מסוגים שונים בהן נדרשה העלאה של המכולות עם מנוף לגובה רב או אל גבהים מסוימים בהם לא ניתן להעלות מכולות בדרך אחרת אלא באמצעות מנוף נמצא אגב כבר על המשאית המובילה.

הובלת מכולות עם מנוף – מחיר

הובלת מכולות עם מנוף חסכה עד היום כסף רב לעסקים שנדרשו לכך, בעבר הלא רחוק הובלת מכולה בה בסיום ההובלה היה נדרש מנוף חיצוני הייתה סיפור יקר, לא משתלם וגם תהליך מורכב מאוד שדרש לוגיסטיקה, תיאום עם גופי תחבורה שונים בגלל גודל המשאיות והמנופים שהיו צריכים להגיע בתיאום , לרוב פעולה כזו גם דרשה לעיתים קרובות חסימת כבישי הדרך או חסימת הכביש בו הייתה צפויה להסתיים ההובלה וזאת בעקבות שהיית שני כלי הרכב הענקיים, משאית שמובילה מכולה ומנוף שגם הוא כלי רכב לא קטן בהחלט ובעיקר אם הוא אמור להיות מנוף שאמור להרים מכולה – סיפור לא פשוט בכלל, אך כיום בזכות שירות הובלת מכולות עם מנוף שכבר נמצא על גבי המשאית , התכנון והלוגיסטיקה הפכו קלים הרבה יותר.

לפרוק מכולות עם מנוף – המומחיות שלנו

הובלה ופריקה זו המומחיות שלנו! בכל הובלת מכולות עם מנוף אנו דואגים לתהליך הפקירה בצורה מושלמת, באמצעות כלי רכב לפריקה וכלים טכנולוגיים שעוזרים לקבל תמונת מצב מהירה על מלאים, תוכן המכולה והערכת זמן מדוייקת עבור זמן ההובלה והפריקה של המכולות, נחסוך לך כמובן זמן יקר עם שירות הובלת מכולות עם מנוף שגם יוכל לפרוק את המכולות למיקום המדוייק בו תרצה שנמקם את המכולות שלך באופן זמני או קבוע – שירות מלא כבר אמרנו ?

אמינות ומקצועיות – תהליך הובלת מכולות עם מנוף הוא תהליך בו ללא ספק נדרשת אמינות ומקצועיות אינסופית – קחו זאת בחשבון תמיד !

ביגלוג לוגיסטיקה מתגאה להיות חברה מובילה בתחום הובלת המכולות , ניסיון ידע וצי של משאיות, נהגים וכלים טכנולוגיים יהפכו את ההובלה הבאה שלכם לקלה יותר ומהירה יותר, אנו יודעים להוביל את כל סוגי הסחורות והמכולות הקיימות כרגע והכל תוך מתן דגש וללא התפשרות על שביעות רצון הלקוחות שלנו.